Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021


Κάλλιο πέντε και στο χέρι . Συνέπεια! Επιμονή! Διάρκεια!

O Γιάννης ο Παπακώστας είπε: ΄΄ Ναιιιιιιιιιιι ρε Σταύρακα ,!!!!!!!!!

Αφού το έβγαλες και φέτος που ήσουν τραυματίας και με λίγα χιλιόμετρα δεν σταματάς πουθενά,,,,,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!…..

 

 

΄΄. Φίλε Γιάννη καλύτερα να σταματήσω τώρα που μπορώ παρά να έρθει η στιγμή που θα με σταματήσει ……παραφράζοντας μία κουβέντα που άκουσα αυτό το καλοκαίρι από τον αδερφό της γυναίκας μου Βασίλη Γέσιο  ΄΄καλύτερα να σε ρωτάνε γιατί σταμάτησες παρά να σε ρωτάνε γιατί δεν σταμάτησες΄΄ .Έχω τρέξει το Σπάρταθλο το 2013 -2014 -2015 -2017. Δεν είχα την τύχη να κληρωθώ  το 2016 το 2018 και το 2019 ενώ είχα δηλώσει συμμετοχή.  …….βλέπεις οι δρομείς είμαστε ένα νόμισμα με δύο όψεις οι Ελίτ  δρομείς στους οποίους δεν ανήκω και οι ερασιτέχνες δρομείς στους οποίους φυσικά ανήκω. Ακόμα και στους ερασιτέχνες δρομείς υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις πού για λόγους τιμής ή για λόγους οι οποίοι είναι γνωστοί με απόφαση  από το διοικητικό συμβούλιο του Σπάρταθλου μπορείς να συμμετάσχεις.

Το 2020 ήταν μία πολύ περίεργη χρονιά για τον παγκόσμιο χάρτη λόγω του κορονοϊού το ίδιο Φυσικά και το 2021 lockdown άνθρωποι στις εντατικές ένας παγκόσμιος χαμός…….

 Να βγαίνεις για τρέξιμο μόνο μία ώρα την ώρα που κάποιοι άλλοι συνάνθρωποί μας περνούσαν δύσκολα είτε με τον κορονοϊό αλλά είτε και με όλα τα άλλα τα προβλήματα που μαστίζουν την ανθρωπότητα…….εμείς κάνουμε την τρέλα μας θέλαμε να βγαίνουμε να τρέχουμε μία ώρα με μηνύματα SMS και πολλά άλλα πράγματα γνωστά σε όλους……

Χαίρομαι τους δρομείς οι οποίοι μπορούν και απομονώνουν όλα τα προβλήματα και εστιάζουν μόνο στο στόχο τους και μόνο στο τρέξιμο είμαι ερασιτέχνης και δεν μπορώ να εστιάσω μόνο στο τρέξιμο έχω αλληλοεπίδραση  με το περιβάλλον και επηρεάζομαι από αυτό ……..προσπαθώ φυσικά να το διαχειριστώ.

 

Πάμε λίγο πίσω όμως

Το αποτέλεσμα μετράει……. Χωρίς όμως να ενδιαφέρει σχεδόν κανέναν η οικονομική κατάσταση ,η οικογενειακή κατάσταση ,το ωράριο εργασίας το είδος της εργασίας και πολλά άλλα….δεν είμαστε όλοι το ίδιο ,ούτε στην αφετηρία, ούτε κατά τη διάρκεια, αλλά ούτε μετά τον τερματισμό…….

Ξέρεις πως στοιχειώνει μια εγκατάλειψη έναν δρομέα ;

Ξέρεις πως το διαχειρίζεστε ο κάθε  ένας ξεχωριστά;

The winner takes it all……

Ο αγώνας για τον κάθε έναν από εμάς είναι ξεχωριστός και προσωπικός. Αθλητές με τον ίδιο προπονητή και στην ίδια ομάδα έχουν μεταξύ τους πάνω από 6 ώρες διαφορά τερματισμού ……….

 

Τι και αν δουλεύεις σε μια από τις πιο   επικίνδυνες δουλείες του κόσμου η επιλογή σου να τρέξεις σε αυτό τον αγώνα από πολλούς θεατές μπαίνει στο πρίσμα μόνο του αθλητή και όχι του πολυδιάστατου ανθρώπου.

 

Ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποίησα ξεκινώντας το τρέξιμο είναι ότι θα πρέπει το τρέξιμο να αποτελεί χαρά και μέρος της καθημερινότητας μου μιας καθημερινότητας η οποία όμως είναι εντελώς διαφορετική από την πλειοψηφία. Προσπαθώ να κάνω το τρέξιμο μέρος της ζωής μου της οικογένειάς μου και του τρόπου του οποίου ζω και εργάζομαι έτσι κατάφερα να μπορώ να έχω Μία σταθερή απόδοση δρομική η οποία όμως βασίζετε στην ΤΡΕΛΑ .Για παράδειγμα πολλά καλοκαίρια ο ελεύθερος μου χρόνος ήταν σε άσχετες μέρες  12:00 το μεσημέρι με 18:00 Είναι αυτό που λέμε η χειρότερη ώρα  -νταλα ήλιο  - για να πάει κάποιος για τρέξιμο. Σταύρο Μη βγαίνεις να τρέξεις έλεγαν τα φιλαράκια θα κάνεις κακό και όχι καλό δεν είχαν άδικο αλλά δυστυχώς για εμένα ήταν η μόνη ώρα που μπορούσα να τρέξω με αποτέλεσμα να πρέπει να προσαρμόσω την προπόνηση μου έτσι ώστε να γίνει όσο πιο καλή μπορεί γίνει

Μετά από 12ωρες υπερωρίες Νύχτα τετραήμερα -πενθήμερα στο ρεπό σου τι προπόνηση να κάνεις;;;;Τη Δευτέρα θες να κοιμηθείς γιατί έχεις σχολάσει το πρωί να κοιμηθείς και 5 ώρες να δεις την οικογένεια να κάνεις προπόνηση που κανονικά με βάρδια και δωδεκάωρα θες 3 ήμερες να συνέλθεις ………. Ψηλά γράμματα για τους τρελούς ερασιτέχνες !!!!!

Και μετά πάλι απογευματινή βάρδια και δωδεκάωρα !!!!!!!

Το βιολογικό ρολόι πάει περίπατο……

Εργοφυσιολογία και Προπονητική στη βαριά βιομηχανία !!!!!!

Στατιστικές και μελέτες πάνε περίπατο…..

Τα μαθηματικά γίνονται η μόνη γλώσσα της αλήθειας…..

Σε μια εξίσωση διαφορετική για το κάθε ένα από εμάς.

Πολύ παραγοντικοί συντελεστές που για τους περισσότερους είναι άγνωστοι.

Εκτός και εάν είσαι τυχερούς και μιλάς από άλλη βάση…..του στυλ δεν τρέχουμε όταν έχει 40 βαθμούς υπό σκιά…..είμαι γιατρός ξέρω……….και κάτι τέτοια ….

Λες και δεν έχουν δικαίωμα να τρέξουν ηλεκτροσυγκολλητές, άνθρωποι που δουλεύουν σε χυτήρια, λιγνιτωρυχεία, υποσταθμούς ,λέβητες με καθημερινή θερμοκρασία ακτινοβολίας άνω των 50 βαθμών Κελσίου…..

Περνάτε έξω από τη Μοτορ Οιλ για 5 λεπτά και δεν μπορείτε να αναπνεύσετε…. φαντάζεστε να δουλεύατε εκεί έστω για μια βδομάδα………μετά η προπόνηση για το  Σπαρταθλο θα σας έμοιαζε με βόλτα στην Ακρόπολη.

if you know what i mean……..

 

Ποιος Μεσόκυκλος ποιος μικρόκυκλος ποιες ταχύτητες ;;;;;;;;;

Δεν είναι το ίδιο πενθήμερο 8ωρο Σ/Κ ρεπό ……….

Το 99% τα long run γίνονται  Σάββατο Κυριακή …….

 

Στο μακρινό 2012 ….κατάφερα να πάρω πρόκριση τερματίζοντας τον Ολύμπιο δρόμο Αρχαία Νεμέα - Αρχαία Ολυμπία, μαζί με το Γιάννη Παπακώστα και Γιώργο Τσαγκερά. Εκεί όμως γνώρισα το Δημήτρη Κρυστάλλη ο οποίος θα έπαιζε καταλυτικό ρόλο στη πορεία μου προς το Σπάρταθλο. Να μην ξεχάσω να αναφερθώ και σε άλλους 3 φίλους που έπαιξαν και αυτοί έναν σημαντικό ρόλο  . Γιώργος Κρυστάλλης ,Στέργιος Αναστασιάδης, Δημήτρης Μπεσίρης.

 

Ο Δημήτρης Κρυστάλλης έγινε ο μέντορας μου στο Σπάρταθλο.

Εργομετρικές μετρήσεις, καρδιολογικά, αιματολογικά και διατροφικά πέρασαν από τα χέρια του και μαζί με τη βοήθεια του προπονητή του μου έδωσαν μια τεχνογνωσία - εμπειρία με μεγάλη ακρίβεια !!!!

Έτσι κατάφερα στη πρώτη μου εμφάνιση στο Σπάρταθλο 2013 να τερματίσω

Σε 33ωρες και 43 λεπτά σε τέλεια φυσική και ψυχική κατάσταση. Την ιδια ωρα στη Θεσσαλονίκη γνωστοί  μου έλεγαν ότι θα με καταπιεί ο αγώνας λόγω ότι δεν είχα εμπειρία στο χώρο παρα μόνο  1,5 χρόνο και μόνο 3 αγώνες. Με παρότρυναν να μην κατέβω στον αγώνα του 2013.

Ο Δημήτρης ήταν δίπλα μου στους Τερματισμού μου στο Σπάρταθλο 2013,2014,2015,2017.Καθε βήμα μου προς τον τερματισμό ήταν και ένα βήμα δικό του. Εάν και μετα το 2013 μου είχε πει τώρα μπορείς να πορευτείς μόνος αρκεί να είσαι συγκεντρωμένος σε αυτά που έχουμε πει. Στα μέσα Μαρτίου το 2018….κάτι έσπασε μέσα μου. Κάποιος ξερίζωσε ένα κομμάτι του εαυτού μου. Από τότε ο Δημήτρης τρέχει μέσα μου σε κάθε βήμα μου ιδιαίτερα στο Σπάρταθλο.  Πολύτιμη πνευματική και δρομική κληρονομιά που οφείλω να σεβαστώ και να διαφυλάξω.

 


Έχω βοηθήσει αθλητές και αθλήτριες να ολοκληρώσουν  το Σπάρταθλο και να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα .Δεν το έκανα για τον συναθλητή – συναθλήτρια μου  το έκανα για μένα το έκανα για να αποδείξω στον εαυτό μου έμπρακτα ότι το Τρέξιμο είναι πολιτισμός και η Γνώση πρέπει να μοιράζεται!

Κάθε δρομέας ΄΄ταΐζει΄΄ έναν εγωισμό ….   <<καλό εγώ>> ή <<κακό εγώ>>>…….

 Θα ήθελα να κλείσει ο κύκλος της παρουσίας μου και τις συμμετοχής μου στο Σπάρταθλο το  με τη  πέμπτη συμμετοχή το 2018. Μιας και δεν μπορούσα να έχω συνεχόμενες συμμετοχές και συνεχόμενους τερματισμούς. Ήμουν στη λίστα αναμονής το  2016 , 2018 , 2019……..είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος τη ψυχολογία ενός τρελού ερασιτέχνη …….Επίσης είναι κάτι που με κούρασε αυτή η διαδικασία με τις κληρώσεις…..τώρα πια κατάφερα αυτό που ήθελα και είμαι ευτυχισμένος από πλευράς στόχων …αλλά το τρέξιμο για εμένα δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο. Οι απώλειες ήταν μεγάλες.

Για να συνεχίσουμε παρακάτω……το 2020 που ήμουνα μέσα στους τυχερούς να τρέξουν το Σπάρταθλο ήρθε όμως  η ατυχία του κοροναϊού και στο παραπέντε ματαιώθηκε το Σπάρταθλο    …..Έγινε όμως  ο αγώνας βουνού το ROUT  174 χιλιόμετρα , πήγα και τερμάτισα μαζί με το Σπύρο Παππά.  …….ειλικρινά η διάθεσή μου το 2021 δεν ήταν καθόλου καλή για να τρέξω. Γεγονότα και καταστάσεις δημιουργούσαν αρνητική ψυχολογία και αρνητική διάθεση για τη συμμετοχή μου σε αυτό τον αγώνα …….επισφράγισμα αυτής της αρνητικότητας ήταν στις 5 Σεπτεμβρίου ένας πολύ σοβαρός τραυματισμός. Γεμάτος φόβο και άρνηση στάθηκα στην αφετηρία του Σπάρταθλου σε αυτό το σημείο οφείλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε δύο ανθρώπους οι οποίοι με βοήθησαν - Στέργιος   Δημητρίου και   Γεωργία   Μήτσιου - να σταθώ έστω και στο παρά πέντε με μία θετική αύρα απέναντι σε αυτό  το  μεγάλο και δύσκολο αγώνα.

 

 

Στάθηκα λοιπόν στην αφετηρία και στα πρώτα 5 λεπτά ξεκίνησε το ρολόι που μετρούσε τους καρδιακούς σφυγμούς να λέει ότι οι σφυγμοί μου είναι εκτός ορίου ότι τρέχω με παραπάνω σφυγμούς από ότι υπολόγιζα  χωρίς φορμάρισμα και κάποια κιλά παραπάνω…… στα πρώτα κιόλας 10 λεπτά μου λέει ο Γιάννης χτυπάει συνέχεια το ρολόι σου…. καλά έκανε και χτυπούσε επί 80 km ανά 20-30 δευτερόλεπτα αυτός ο ήχος ήταν το καμπανάκι μέσα στα αυτιά μου που έλεγε ότι κάποια πράγματα πάνε λάθος αλλά εγώ πρέπει να τα πάω σωστά σταθμό σταθμό. Πάνε κόντρα στο ρόλο, χωρίς όμως βία, σταθερά και γλύκα αλλά κόντρα!!!!

Σε μία κουβέντα μου με τους Δημήτρη Γκουντή ,Δημήτρη Αγγελάκη και Γιάννη Παπακώστα είχα πει ότι παρακαλώ να αντέξει το σασί. Είμαι ένα όχημα, θεωρώ ότι ο κινητήρας είναι μία χαρά αλλά ο σκελετός το σασί δηλαδή έχει κάποια προβλήματα τα οποία είναι πολύ σοβαρά. Παρακαλούσα λοιπόν σε κάθε βήμα μου να αντέξει το σασί και να φτάσω μέχρι το άγαλμα του Λεωνίδα.

Στη διαδρομή χαιρέτισα τη Κυρία Σταμούλη Μαρία μια δρομέα που μόλις βρέθηκα δίπλα της ένοιωσα ένα μεγάλο θαυμασμό για το θάρρος και το  σθένος  της !!!!!.   Έτρεξα αρκετή ώρα με τον Γιώργο  Βλάχο ένα τρομερό δρομέα πολύ πιο γρήγορα από μένα . Ένας φίλος δρομέας από τη Σάμο  η οποία παρεμπιπτόντως ισοπεδώθηκε από σεισμό πριν λίγο καιρό ήρθε να τρέξει το Σπάρταθλο χωρίς συνοδό. Το όνομα αυτού Τάκης Φώκος. Σταύρο το σπίτι μου γκρεμίστηκε δεν έχω πολλά πράγματα ήρθα να τρέξω για μένα………εγώ τώρα τι να πω ;;;;; Με τον Τάκη τρέξαμε παρέα από την αρχή σχεδόν μέχρι τη βάση βουνού. Ένας τραυματισμός τον ανάγκασε να σταματήσει στο 180.

 


 Χάρηκα κατά τη διάρκεια του αγώνα όταν άκουσα ότι πρώτος γενικής ήταν ένας Έλληνας δρομέας ο Φώτης  Ζησιμόπουλος.

  Προς το τέλος συνάντησα  τον Ηλία Μπάκα ο οποίος εάν και πολύ πιο γρήγορος δρομέας από εμένα……….ο άνθρωπος έπαθε υποθερμία κάτι το οποίο τον τσάκισε  αλλά είχε τη θέληση  και το κουράγιο να τερματίσει .Άτομα σαν τον Ηλία ειλικρινά  με εμπνέουν να τρέχω διότι εάν και είναι αθλητής που μπορεί να κάνει κάτω από 28 ώρες, παθαίνει υποθερμία αλλά δεν παραδίδει τον αριθμό του και λέει ότι εγώ ακόμα και μέσα από τις δύσκολες συνθήκες αυτές, θα πάω στο τερματισμό θα τιμήσω την οικογένειά μου, θα τιμήσω τον αδερφό μου, θα τιμήσω τους φίλους  δρομείς, θα παραμείνω μέσα και δεν θα εγκαταλείψω. Τέτοιες στάσεις σαν του Ηλία είναι κατά την άποψή μου αξιόλογες και αξιέπαινες διότι ήξερε πώς να διαχειριστεί την υποθερμία του, εάν και του  στοίχισε σε χρόνο - κέρδισε σε επιμονή και συνέπεια .

 

Δεν γκρίνιαζα ούτε μία φορά στον Αντώνη και στην Κατερίνα το χαμόγελό τους και η αγάπη τους με κρατούσαν ήρεμο η σκέψη μου στο ότι θα γεμίσω με χαρά τους φίλους μου με τον τερματισμό μου ήταν ένα έξτρα κίνητρο για μένα μέσα στο μυαλό μου η λέξη επιμονή συνέπεια διάρκεια αντηχούσαν συνέχεια στα αυτιά μου κοιτούσα  σταθμό σταθμό πώς θα βγει ο αγώνας προσπαθούσα να έχω χαμηλούς σφυγμούς σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις σε ανηφόρες όπου ξέφευγαν αρκετά οι σφυγμοί μου αναγκαζόμουν να περπατήσω αρκετά γρήγορα στους σταθμούς σταματούσα καθόμουνα σε μία καρέκλα έλεγχα τις φουσκάλες που είχα στο πόδι μου από 120 km και μετά.

 

 

 Αυτό φυσικά μου στοίχισε αρκετά σε χρόνο αλλά δυστυχώς το έξτρα βάρος η ζέστη που υπήρχε μου δημιουργούσαν αυτά τα προβλήματα τα οποία ήταν φυσιολογικά και ήξερα ότι θα αντιμετωπίσω . Στο τέλος στο δρόμο προς το άγαλμα σκέφτηκα αρκετούς φίλους το Δημήτρη Κρυστάλλη - Γιώργο   Κρυστάλλη - Στέργιο Αναστασιάδη – Τάσο Τσολάκη - Ηλία Καραΐοσηφ - Μανώλη  Χατζηγεωργιάδη  –Γιώργο  Κουτσιούκο , Δημήτρη Μπεσίρη  - Γεωργία  Μήτσιου   -Παναγιώτη Παπαχρήστου –Αλέκο Αφεντουλίδη – Βασίλη Καυκόπουλο  τον Δήμο Βουζαξάκη  από τη δουλειά και ένα σωρό άλλους φίλους από το Καυτατζόγλειο όπως   Σοφοκλή  Χαρατσάρη  , Γιαννη Σημαντήρα  , Δημήτρη Αγγελάκη ,Λάμπρο ,Τιγκραν , Δημήτρη και Γιάννη που τρέχουμε παρέα και με γεμίζουν με χαρά μόνο και μόνο με τη σκέψη ότι με συντροφεύει το χαμόγελό τους.

Γνωρίζω πάρα πολύ καλά ότι βιολογικά θα έπρεπε να κινηθώ σε συγκεκριμένους  ρυθμούς με συγκεκριμένες τακτικές για να μπορέσω να τερματίσω σε καλή κατάσταση και όπως φάνηκε και από τον τερματισμό μου .Να μπορέσω στα τελευταία μέτρα να κάνω και ένα μικρό σπριντ και να αποδείξω και στον εαυτό μου αλλά και τους φίλους μου ότι τερμάτισα με ένα χαμόγελο και χωρίς μεγάλη εξάντληση σαν ερασιτέχνης δρομέας……

 

…..Καθώς ο Αντώνης μου έφερνε  τις μπίρες το έπαθλο της ομάδας μας χαμογέλασα ανακουφισμένος !!!Αντώνης - Κατερίνα – Δημήτρης  ήπιαμε στην Υγειά μας .

  

 
 

Ο Αντώνης Γκουντής και η Κατερίνα Γκουντή μαθητές τώρα 1η Λυκείου ήταν μαζί μου στο Σπάρταθλο του 2015 ο Αντώνης και η Κατερίνα ήταν μαζί μου το 2017. Περίμεναν πως και πως αυτά τα παιδιά να είμαστε ξανά όλοι μαζί στο Σπάρταθλο .Με ρωτούσα για τη κλήρωση  2018,2019 ήθελαν πολύ και αυτοί να τρέξω και να είμασταν ξανά μαζί στο Βασίλειά Λεωνίδα . Τουλάχιστον έδιωξα τη στεναχώρια και την αγωνία τους φέτος .Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Βλέπεις κάποιοι ερασιτέχνες θέλουν μόνο χαμόγελα για να τρέχουν !!!!!!!

Συνέπεια! Επιμονή! Διάρκεια!

 

 

Όταν ήρθα τα αδέρφια Νίκος και Θύμιος Κωσταριδης  - Σπαρτιάτες να μου χαμογελούν και να μου δώσουν τις ευχές τους ξανασκέφτηκα ΄΄ κάλλιο πέντε και στο χέρι ΄΄έκλεισε για μένα αυτός ο κύκλος δεν ξέρω τώρα εάν θα ανοίξει κάποια στιγμή κάποιος άλλος κύκλος με το Σπάρταθλο. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα κάνω τα επόμενα χρόνια......Μπορεί να βρεθώ ξανά από άλλη οπτική γωνία στον αγώνα μιας και τελείωσα τις σπουδές μου επάνω στο αντικείμενο………….Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους είτε για τα καλά σας λόγια είτε για τα κακά σας λόγια……...

 

 

 

 

Υ.Γ:

Τι είναι Ελίτ ???....με βάση, τα μαθηματικά ,τα ποσοστά και τους Όρους  Συμμετοχής Αγώνα ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ.

Μαθηματικά από στατιστικής πλευράς , ένας από τους όρους του Σπαρτάθλου λέει ότι   αθλητές-αθλήτριες που έχουν επίδοση κατά τουλάχιστον 25% καλύτερη σε ένα από τα ΟΡΙΑ του κεφαλαίου 2   θα γίνονται ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΔΕΚΤΟΙ.

36 ώρες το όριο του Σπάρταθλο  το 25% είναι 27 ώρες και κάτω.

Έχουμε το 2021 συμμετέχοντες βάση των επίσημων στοιχείων του αγώνα 341 αθλητές 

Τερματίσανε 167 από αυτούς, Από τους οποίους μόνο 14αθλητές έχουν χρόνο 27ωρες και κάτω.

Ποσοστό  4,1% οι ελίτ στο σύνολο των αθλητών που συμμετείχαν στον αγώνα.

Ποσοστό  8,38% από αυτούς που τερματίσανε του αγώνα .

Γενικό στατιστικό στοιχείο  από τη σελίδα spartathlon.gr/el/races/race-results-el

Από το 1983 μέχρι και 2021

Από τις 3684 συμμετοχές που τερμάτισαν τον αγώνα

Αυτοί που έκαναν χρόνο κάτω από 27 ώρες είναι 187αθλητές.

Ποσοστό 5,07 % Από τους τερματίσαντες γιατί εάν δούμε το ποσοστό από

τους συμμετέχοντες που εγκατέλειψαν αυτό το ποσοστό είναι μικρότερο.

Περίπου 3 με 5 αθλητές στους 100 που τερματίζουν ανήκουν στην Ελίτ των αθλητών. Ο απλός δρομέας είναι η καρδιά και η ψυχή αυτού του αγώνα.

Σίγουρα τους ανήκει μεγαλύτερη μερίδα προσοχής……

1 σχόλιο:

  1. Σταύρο φίλε μου , δεν ξέρω αν μπορεσω ποτέ να σου δείξω πόσο πολύ σε θαυμάζω και πόσο με έχεις αλλαξει σαν άνθρωπο και σαν ερασιτεχνη δρομέα... Όταν δεν ακούς (γιατί θα με μαλώσεις) στους άλλους σε λέω μέντορα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή